ما را دنبال کنید

جستجوگر

موضوعات

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 78
  • کل نظرات : 4
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 27
  • بازديد ديروز : 31
  • بازديد کننده امروز : 22
  • بازديد کننده ديروز : 26
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل ديروز: 2
  • بازديد هفته : 201
  • بازديد ماه : 619
  • بازديد سال : 4,013
  • بازديد کلي : 34,439
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 3.139.80.216
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

بازی eFOOTBALL PES 2020 برای کامپیوتر

 

مشخصات بازی:

نام بازی: eFOOTBALL PES 2020

پلفترم: کامپیوتر

سبک بازی: فوتبال

شرکت سازنده: KONAMI

 

 

درباره بازی:

eFootball PES 2020 بازی جدیدی در سبک ورزشی می باشد که در سال 2019 توسط KONAMI ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. سرانجام پس از مدت‌ها حدس و گمان در رابطه با نسخه جدید بازی پی‌اس، سازندگان این بازی محبوب و دوست‌داشتنی اولین نسخه آن را برای گیمرها منتشر کردند. بازی فوتبال پی‌اس 2020 که این بار با عنوان جدید ای‌فوتبال پی‌اس 2020 (eFootball PES 2020) منتشر شده، یک تجربه جذاب و فوق‌العاده را برای شما دوست‌داران فوتبال به ارمغان خواهد آورد. کمپانی بازی‌سازی کونامی با دارا بودن چند دهه فعالیت جدی در زمینه ساخت بازی ویدیویی، در آستانه آغاز فصل جدید رقابت‌های فوتبالی در لیگ‌های معتبر جهان، عنوان کاملا جدید خود یعنی PES 2020 را روانه بازار کرد. علاقه‌مندان به این سری جذاب و دوست‌داشتنی، هم‌اکنون می‌توانند پی‌اس 2020 را دانلود و از تجربه جذاب و هیجان‌انگیز مسابقات فوتبال در آن لذت ببرند. همانطور که پیش‌تر شاهد بودید، در جریان مطلبی جداگانه تریلر رسمی بازی eFootball PES 2020 را به خدمت شما عزیزان ارائه کردیم. اولین بررسی‌ها حکایت از آن داشت که باری دیگر یک رقیب جدی و حرفه‌ای برای فیفا (FIFA) در راه باشد. گفته می‌شود که نسخه جدید بازی پی‌اس، حرف‌های بسیار زیادی برای گفتن داشته و تفاوت‌های چشم‌گیری در قیاس با عناوین سال‌های قبل دارد. با وجود آنکه بسیاری از منتقدین، بازی فیفا را به پی‌اس ترجیح می‌دهند، ولی باید پذیرفت که این بازی نیز طرفداران سرسخت بسیاری دارد. به عنوان مثال، قابلیت جدید و محبوب ارسال پاس بدون نگاه (از تکنیک‌های ناب روبرتو فرمینیوی برزیلی)، شلیک شوت‌های چرخشی و حرکات روان و واقع‌گرایانه بازیکنان در جای جای زمین از مهم‌ترین خصوصیات چشم‌گیری است که در همان تجربه اول متوجه آن‌ها خواهید شد.

 

 

سیستم مورد نیاز بازی:

 

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 – 64bit

Processor: Intel Core i7-3770 / AMD FX 8350

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GTX 760 / AMD Radeon R9 270X

DirectX: Version 11

Storage: 40 GB available space

Additional Notes: Resolution 1920 x 1080

 

 

 

 

:راهنمای نصب بازی

کاربران عزیز لطفا دقت داشته باشید که این روش، کرک آفلاین نیست و یک روش بایپس است. تفاوت چیست؟ تفاوت در این مورد است که برای استفاده از این روش، حتما باید نسخه رایگان بازی را به اکانت استیم خود اضافه کنید و سپس با استفاده از روش بایپس، نسخه رایگان بازی را به نسخه کامل تبدیل کنید.

در این روش، تمامی تیم ها، استادیوم ها و Game Modeها فعال شده هستند و از این لحاظ محدودیتی نیست. کرک سالم و آفلاین بازی مشخص نیست چه زمانی منتشر می شود، اما به محض انتشار آن را قرار خواهیم داد. در حال حاضر، این روش کاملا تست و تاییدشده هست و مشکلی ندارد. برای نصب روش بایپس لطفا مراحل زیر را دنبال کنید:

1) ابتدا کلاینت استیم را از اینجا دانلود و نصب کنید. اجازه دهید تا آپدیت شود. وارد اکانت استیم خود شوید (اگر اکانت ندارید، اکانتی رایگان بسازید).

2) حتما باید از سرویس های رفع تحریم یا فیلترشکن استفاده کنید! چرا که این بازی، کاربران ایرانی را تحریم کرده است. لطفا دقت کنید که فیلترشکن هایی مانند سایفون، اولتراسرف و … کاربردی ندارند. چرا که شما باید کل شبکه سیستم خود را تغییر دهید. یعنی از روش هایی مانند VPN یا KERIO یا OpenVPN یا Cisco استفاده کنید. فیلترشکن های رایگان عموما کاربردی ندارند. البته سرویس هایی مانند وبسایت شکن نیز قابل استفاده است که DNS را کاملا عوض می کند.

3) دیتای دانلودشده خود از دانلودها را اکسترکت کنید. فولدری به نام “eFootball PES 2020” در دسترس شما قرار می گیرد. این فولدر را به محل نصب نرم افزار استیم خود، زیرشاخه steamapps / common منتقل کنید. فرض کنید که ما استیم را در درایو C نصب کرده ایم (محدودیتی در درایو ندارد، هر درایوی که بخواهید می توانید نصب کنید!)، آدرس بدین صورت می شود:

 

C: / Program Files (x86) / Steam / steamapps / common

4) پوشه “eFootball PES 2020” را باید در آدرس مذکور در گام سوم کپی کنید.

5) به صفحه رسمی بازی PES 2020 در استیم مراجعه کنید (حتما با کلاینت خود استیم وارد این صفحه بشوید نه با مرورگر اینترنت خود). بر روی گزینه ی Install Game که در جلوی باکس Play eFootball PES 2020 LITE قرار دارد، کلیک کنید تا بازی به صورت کاملا رایگان به اکانت شما اضافه شود.

6) دیتای دانلودشده که در گام چهارم به درستی کپی کرده اید، توسط کلاینت استیم شناسایی خواهد شد و اگر آپدیتی نیاز باشد، دریافت می شود. پس از Verify شدن فایل ها، بازی به صورت کامل به اکانت شما اضافه خواهد شد (شما در واقع نسخه رایگان بازی را در اختیار دارید).

7) یک بار باید بازی را پیش از اعمال بایپس، اجرا کنید تا کلیدهای فعال سازی بازی، در سیستم شما قرار بگیرند. به صفحه اصلی بازی که رسیدید، خارج شده و بازی را کاملا ببندید.

8) بایپس جداگانه که قرار داده ایم را دانلود کنید. حتما از غیرفعال بودن آنتی ویروس خود مطمئن شوید و سپس فایل فشرده را اکسترکت کنید.

9) تمامی محتویات درون پوشه را در محل نصب دیتای استیم خود کپی و جایگزین کنید (آدرسی که در گام سوم بازی را کپی کرده اید).

10) بازی را توسط کلاینت استیم اجرا کنید. در ساختاری کاملا قانونی و رایگان، شما به تمامی امکانات بازی دسترسی خواهید داشت! توجه داشته باشید که این روش، روش بایپس می باشد و ممکن است هرلحظه ار کار بیافتد. در حال حاضر (4م ژوئن 2020 ساعت 21:00) این روش کاملا سالم است و هیچ مشکلی ندارد. در صورت از کار افتادن این روش، اطلاع رسانی خواهد شد. با تشکر.

 

 

تصاویری از محیط بازی

 

تصاویری از محیط بازی

 

تصاویری از محیط بازی

 

تصاویری از محیط بازی

 

 

 

 

 

 

لینک دانلود:

با حجم 27.5 گیگابایت

 

دانلود پارت 1

دانلود پارت 2

دانلود پارت 3

دانلود پارت 4

دانلود پارت 5

دانلود پارت 6

دانلود پارت 7

دانلود پارت 8

دانلود پارت 9

دانلود پارت 10

دانلود پارت 11

دانلود پارت 12

دانلود پارت 13

دانلود پارت 14

 

 

پسورد فایل ها: www.downloadha.com


 


ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده

درباره ما

مازند گیم
اینجانب امیر محمد باقی تبار (باقری) در این وبلاگ سعی میکنم که نیاز های شما عزیزان را تامین کنم. آدرس سایت: mazandgame.rozblog.com این وبلاگ دارای اپلیکیشن مجزا میباشد برای دانلود و نصب این اپلیکیشن کافیست که در سمت چب بالای صفحه وبلاگ روی لوگوی اپلیکیشن کلیک کنید و آن را دانلود کنید. اگر میخواهید برای کسب و کار خود یک لوگو داشته باشید میتوانید در قسمت سمت راست بالای صفحه روی آیکون اینستاگرام کلیک کرده و وارد پیج ما شوید (یادتون نره حتما فالومون کنید و به همه معرفی کنید تو سطر بعدی آدرس پیج رو هم مینویسم.) آدرس پیج ما در اینستاگرام:logo_by_amir@