ما را دنبال کنید

جستجوگر

موضوعات

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 78
  • کل نظرات : 4
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 42
  • بازديد ديروز : 20
  • بازديد کننده امروز : 36
  • بازديد کننده ديروز : 18
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل ديروز: 1
  • بازديد هفته : 129
  • بازديد ماه : 547
  • بازديد سال : 3,941
  • بازديد کلي : 34,367
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 3.22.77.30
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

بازی Prototype 1 برای کامپیوتر

 

مشخصات بازی:

نام بازی: Prototype 1

پلفترم: کامپیوتر

سبک بازی: اکشن

شرکت سازنده: Activision

 

 

درباره بازی:

بازی Prototype یکی از بازی‌های ویدیویی محبوب سال 2009 است. این بازی در سبک جهان-باز، اکشن، ماجراجویی توسط استودیو Radical Entertainmentساخته شد و Activision آن را برای پلی‌استیشن 3، ایکس باکس 360 و سیستم‌عامل ویندوز منتشر کرد. 

بازی فضای شهر منهتن را نشان می‌دهد، بازی شخصیت دگر پیکری (Shapeshifter) قدرتمند و مبتلا به فراموشی به نام الکس مرکر را دنبال می‌کند که باید جلوی ویروس نور سیاه را بگیرد، طاعونی که باعث جهش ژنتیک شده و موجودات را تبدیل به هیولاهای پرخاشگر می‌کند. در حال انجام این مأموریت، الکس سعی می‌کند تا خاطرات خود را دوباره به دست بیاورد و از طرفی مجبور است هم‌زمان هیولاها با مأموران امنیتی نیز مقابله کند. مسیر داستان شامل بخشی جداگانه نیز می‌شود که در آن می‌توانید آزادانه در شهر منهتن گردش و مبارزه کنید.


 

 


ادامه مطلب

بازی Spintires Chernobyl برای کامپیوتر

 

مشخصات بازی:

نام بازی: Spintires Chernobyl

پلفترم: کامپیوتر

سبک بازی: رانندگی،آفرود

شرکت سازنده: Focus Home

 

 

درباره بازی:

Spintires Chernobyl بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های شبیه‌سازی می باشد که در سال 2019 توسط Focus Home Interactive ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. این بازی کامپیوتری جدید، علاقه‌مندان به رانندگی وسایل نقلیه سنگین را به خود جذب خواهد کرد! در این بازی، فرصتی برایتان مهیاست تا با انتخاب کامیون‌هایی متنوع، در دل طبیعت رانندگی کنید. البته تفاوت مهمی که این نوع رانندگی با سایر بازی‌های موجود دارد، این است که در این بازی، خبری از سطوح صاف و یا آسفالت برای رانندگی نیست؛ در عوض شما باید در محیط‌هایی بسیار سخت و دشوار کامیون خود را کنترل کنید.

این بازی جدید، دارای نقشه و محیط‌های کاملا بهبود یافته‌ای است که هریک ویژگی منحصر به خود را دارند. این بار می‌توانید در دره‌ها و محیط‌های تازه‌ای رانندگی کنید که تا پیش از این، حتی تصور آن هم غیرممکن بود! به طور کلی در این بازی 19 نوع مختلف از کامیون‌های مخصوص به رانندگی در جاده‌های خاکی طراحی شده است که می‌توانید با گزینش آنان، یک هیجان خاص و لذت‌بخش را در دل طبیعت تجربه کنید. در نسخه جدید این بازی که با عنوان آمریکای وحشی نام گرفته، شماری از کامیون‌های آمریکایی نظیر هامر، شورلت و … نیز اضافه شده‌اند که شما را به تجربه رانندگی با آن‌ها در قاره آمریکا دعوت می‌‌کنیم.



ادامه مطلب

بازی Deus Ex: Human Revolution برای کامپیوتر

 

مشخصات بازی:

نام بازی: Deus Ex: Human Revolution

پلفترم: کامپیوتر

سبک بازی: اکشن،ماجراجویی

شرکت سازنده: Eidos Montreal ، Square Enix

 

 

درباره بازی:

بازی Deus Ex: Human Revolution در سبک اکشن و نقش‌آفرینی توسط استودیو کانادایی Eidos Montréal ساخته و کمپانی Square Enix آن را به‌طور جهانی در 2011 منتشر کرده است. این سومین قسمت از سری بازی های Deus Ex است و داستان قسمت اصلی را دنبال می‌کند. گیم پلی بازی عناصر سبک تیراندازی اول‌شخص، مخفی‌کاری و نقش‌آفرینی را شامل می‌شود. فضای بازی محیطی برای مبارزه و جستجو است. علاوه بر مأموریت‌های مهیج، شما می‌توانید کاراکتر خود را شخصی‌سازی کنید و توانایی‌های دلخواه خود را به او بدهید. کاراکتر اصلی می‌تواند از وسیله‌ای به نام پرایکس کیتز استفاده کند. داستان بازی نسبت به تصمیمات و پاسخ‌های که می‌دهید، تغییر می‌کند و هر بار با مسیری جدید روبه‌رو هستید.

 

 

 


ادامه مطلب

بازی Kane and Lynch: Dead Men برای کامپیوتر

 

مشخصات بازی:

نام بازی: Kane and Lynch: Dead Men

پلفترم: کامپیوتر

سبک بازی: اکشن،ماجراجویی

شرکت سازنده: Square Enix

 

 

درباره بازی:

Kane and Lynch: Dead Men یک بازی ویدئویی تیر انداز سوم شخص 2007 است که توسط IO Interactive ساخته شده و توسط Eidos Interactive در مناطق آمریکای شمالی و PAL منتشر شده است و Spike در ژاپن برای مایکروسافت ویندوز ، پلی استیشن 3 و Xbox 360 منتشر شده است. نسخه تلفن همراه توسط Kiloo ساخته شده و توسط Eidos منتشر شده است.

 

 


ادامه مطلب

بازی Sheltered برای کامپیوتر

 

مشخصات بازی:

نام بازی: Sheltered

پلفترم: کامپیوتر

سبک بازی: استراتژی

شرکت سازنده: Team 17

 

 

درباره بازی:

Sheltered بازی که در سبک استراتژیک نقش آفرینی میباشد و توسط استودیو بازی سازی  Team17 Digital Ltd در سال 2015 برای کامپیوتر منتشر شده است.

 

سختی های زیادی بر سر شما به وجود آمده است که مهم ترین آن ترس است که سرتاسر وجود شما را در برگرفته و حتی سرپناه خود را از دست داده اید و دیگر چیزی برای از دست دادن ندارید و دعا میکردید که ای کاش هیچگاه از مکانی که در آن بودید بیرون نمیرفتید ولی دیگر سرپناهی ندارید و حتی گرسنگی و تشنگی بر شما فائق آمده است.

 

همیشه به این نکته فکر میکنید که برای چه من زنده مانده ام اما یک مرتبه صدایی به گوشتان میرسد فرزندتان شما را صدا میزند و همسرتان چشم انتظار شما بوده است.

 

 

شما دارای یک کوله پشتی هستید که برای فرزند خود دارو و غذا و دیگر تجهیزات را آورده اید و دلیل زنده بودنتان نیز نجات فرزندتان میباشد. شما در این بازی فقط باید به نگهداری و مراقبت از خانواده خود فکر کنید و آنها را از خطراتی که تهدیدشان میکند دور نگه دارید.


 


ادامه مطلب

بازی The Testament of Sherlock Holmes برای کامپیوتر

 

مشخصات بازی:

نام بازی: The Testament of Sherlock Holmes

پلفترم: کامپیوتر

سبک بازی:ماجراجویی

شرکت سازنده: Frogwares

 

 

درباره بازی:

The Testament of Sherlock Holmes بازی جدیدی در سبک ماجرایی می باشد که در سال 2012 توسط Frogwares ساخته برای کامپیوتر عرضه شده است. اگر شما نیز از علاقمندان به دنیای کارآگاه بازی و کشف سرنخ ها و ماجراجویی های مخصوص آن هستید، شما را به بازی شرلوک هولمز دعوت می کنیم. در بازی کامپیوتری The Testament of Sherlock Holmes، شما در قالب معروف ترین کارآگاه جهان یعنی شرلوک هولمز نقش آفرینی می کنید. وظیفه شما کشف سرنخ ها، بازجویی از مظنونان پرونده ها و کشف رمز و راز مخفی در زمینه های پر پیچ و تاب است.

شما شرلوک هولمز هستید و این پرونده ی تحقیقاتی بر عهده شماست ! بازی در سال 1898 میلادی و در شهر لندن کشور انگلستان به تصویر کشیده می شود، پرونده ای که پیش روی شماست شما را قادر می سازد به تمامی جنبه های آن نظارت داشته و و به جمع آوری سرنخ های موجود برای کشف اسرار مخفی بپردازید. صحنه جرم را برای کشف سرنخ ها بررسی کرده و ضمن بازجوئی از مظنونان، در پی کشف حقیقت باشید.


 


ادامه مطلب

بازی Battle Royale Trainer برای کامپیوتر

 

مشخصات بازی:

نام بازی: Battle Royale Trainer

پلفترم: کامپیوتر

سبک بازی: اکشن

شرکت سازنده: Trickjump Games Ltd

 

 

 

درباره بازی:

بازی Battle Royale Trainer یک عنوان اکشن-ماجراجویی می باشد که توسط Trickjump Games Ltd  برای رایانه های شخصی ساخته و منتشر شده است. بیشتر بازی های بتل رویال ویژگی مشترکی دارند : غارت و خالی کردن طولانی مدت با اکشنی اندک که در ادامه نبرد سنگین انفجاری مختصری همراه است. این موضوع کسب تجربه شلیک کردن برای رسیدن به بالاترین سطح در نبردها را مشکل می کند. Battle Royale Trainer اما به شما اجازه می دهد تا مهارت های نبرد خویش را با طیف گسترده ای از سلاح ها، دوربین ها و متعلقات آنها در برابر دشمنان و اهداف هوش مصنوعی تمرین کنید، و مهارتهای خویش را تا زمانی که بتوانید سریع و دقیق شلیک کنید، لگد سلاح را کنترل نمایید و دشمنان خویش را از فواصل زیاد مانند یک حرفه ای هدشات کنید بهبود بخشید.

 

 

 


ادامه مطلب

بازی Rogue Warrior برای کامپیوتر

 

مشصخات بازی:

نام بازی: Rogue Warrior

پلفترم: کامپیوتر

سبک بازی: اکشن،تیر اندازی

شرکت سازنده: Rebellion Developments

 

 

درباره بازی:

بازی کامپیوتر Rogue Warrior  در سبک تیرانداز اول شخص است که توسط Rebellion Derby طراحی و ساخته شده و توسط کمپانی Bethesda Softworks برای پلتفرم PC در تاریخ 26 نوامبر 2009 به بازار عرضه شده است . این بازی برای اولین بار در سال 2006 در استدیو زامبی پایه ریزی شد اما بار دیگر توسط Rebellion Derby از ابتدا شروع به ساخت شد . در بازی کامپیوترRogue Warrior ایالات متحده آمریکا ، کهنه سرباز نیروی دریایی ایالات متحده SEAL را برای یک ماموریت به کره شمالی ارسال می کند تا از پرتاب موشک بالستیک جلوگیری کند . هدف ابتدایی و اولیه Marcinko به عنوان یک ماموریت نفوذ به مختل موشک های خصمانه آغاز می شود و برای جلوگیری از موقعیت های خطرناک تکامل می یابد ، برای رسیدن به این هدف Marcinko از آرایه وسیعی از سلاح و مواد منفجره استفاده می کند مثل : AK-47s ، نارنجک و چاقو . در این بازی علاوه بر سلاح ها می توانید از انفجار بشکه ها ، مخزن ها و غیره استفاده کنید .

 

 


ادامه مطلب

بازی Euro Truck Simulator 2 Krone Trailer Pack برای کامپیوتر

 

مشصخات بازی:

نام بازی: Euro Truck Simulator 2 Krone Trailer Pack

پلفترم: کامپیوتر

سبک بازی: رانندگی

شرکت سازنده: SCS Software

 

 

درباره بازی:

در بازی Euro Truck Simulator 2 Krone Trailer Pack شما به کشورهای شرق سفر کرده و به کشورهای لهستان، اسلواکی و مجارستان برای تحویل بار سر میزنید.

 

بیش از 20 ساعت رانندگی در تمام مناطق جدید جهان بازی، اضافه شدن شهرهای جدید از جمله ورشو، کراکوف، استراوا، بوداپست، کوشیتسه و شهر های دیگر و کیلومترها جاده باریک و گذشت از کوه و افزایش مهارت های رانندگی همه و همه از قسمتی از ویژگی های اضافه شده به این بازی زیبا و پرطرفدار است.

 

بازی شبیه ساز کامیون Euro Truck Simulator 2 Krone Trailer Pack یک تجربه جدید در سبک ماشین است.

 

شما به عنوان یک راننده باید مسیرهای مختلف در قاره اروپا را طی کرده و بارهای خود را به مقصد برسانید. محموله ها مشتریان خود را باید به موقع برسانید و الا خبری از پول نخواهد بود.

 

اعتبار شرکت شما بستگی به سرعت عمل و امانتداری شما دارد. ماشین های شبیه سازی شده واقعی هستند، ابزارهایی مانند نشانگرهای فلش زن، دما، چراغ های خطر کمبود سوخت، برف پاک کن ها، سرعت سنج، فرمان ماشین  و... نزدیک به واقعیت هستند. بعد از تحویل هر محموله، یک مهارت کسب میکنید.


 

 

 

 

 


ادامه مطلب

بازی GTA San Andreas Snow برای کامپیوتر

 

مشخصات بازی:

نام بازی: GTA San Andreas Snow

پلفترم: کامپیوتر

سبک بازی: ویدیویی،اکشن

شرکت سازنده: Rockstar Games

 

 

درباره بازی:

بازی Gta Snow همان نسخه GTA 5 است که به صورت برفی و ماشین های جدید آپدیت شده است.این بازی توسط شرکت Rockstar games ساخته شده است.نسخه اصلی این بازی در صفحه اول وبلاگ گذاشته شده است.بازی GTA 5 در سال 2005 ساخته شده است،و یکی از بازی های پر طرفدار میباشد.امیدوارم از این بازی لذت ببرید.


 

 

 

 

 


ادامه مطلب

درباره ما

مازند گیم
اینجانب امیر محمد باقی تبار (باقری) در این وبلاگ سعی میکنم که نیاز های شما عزیزان را تامین کنم. آدرس سایت: mazandgame.rozblog.com این وبلاگ دارای اپلیکیشن مجزا میباشد برای دانلود و نصب این اپلیکیشن کافیست که در سمت چب بالای صفحه وبلاگ روی لوگوی اپلیکیشن کلیک کنید و آن را دانلود کنید. اگر میخواهید برای کسب و کار خود یک لوگو داشته باشید میتوانید در قسمت سمت راست بالای صفحه روی آیکون اینستاگرام کلیک کرده و وارد پیج ما شوید (یادتون نره حتما فالومون کنید و به همه معرفی کنید تو سطر بعدی آدرس پیج رو هم مینویسم.) آدرس پیج ما در اینستاگرام:logo_by_amir@