ما را دنبال کنید

جستجوگر

موضوعات

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 78
  • کل نظرات : 4
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 50
  • بازديد ديروز : 20
  • بازديد کننده امروز : 43
  • بازديد کننده ديروز : 18
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل ديروز: 1
  • بازديد هفته : 137
  • بازديد ماه : 555
  • بازديد سال : 3,949
  • بازديد کلي : 34,375
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 18.116.85.58
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

بازی Far Cry 3 برای کامپیوتر

 

 

مشخصات بازی:

نام بازی: Far Cry 3

پلفترم: کامپیوتر

سبک بازی:اکشن

 

درباره بازی:

جزیره‌ای دلپسند اما خشن. این جزیره با شما مهربان نیست و با قاچاقچیان بی‌رحم و حیوانات وحشی از شما استقبال می‌کند. زندگی و زنده ماندن در همچنین جای بی‌رحمی ممکن است کمی سخت باشد اما برای ما گیمر ها بسیار دلپذیر و زیباست. شرکت Ubisoft باعرضه‌ی Far Cry 3 موفقیت بزرگی را کسب کرد اما متأسفانه این موفقیت در نسخه‌های بعدی بازی، دیگر تکرار نشد. نسخه سوم بازی فارکرای در زمان عرضه توجه بسیاری از منتقدان دنیای گیم را به خود جلب کرد و با متای 90 از 100 به یکی از بهترین و زیباترین بازی‌های شوتر اول‌شخص تبدیل شد.

داستان بازی درباره‌ی شخصی به نام Jason Brody است. او با دوستان و برادر خود به‌عنوان توریست به یکی از جزایر گرمسیری آمریکا آمده‌اند. اما آن‌ها طی اتفاقاتی ربوده می‌شوند. دراین‌بین فقط جیسون موفق به فرار می‌شود و تصمیم به نجات دوستان خود می‌گیرد.
جیسون شخصیت شجاع و عجیبی دارد و برای نجات دوستان خود دست‌به‌کارهای سختی میزند. همچنین شخصیت واس (Vaas) که به‌عنوان مسئول ربوده شدن جیسون و دیگران به‌حساب می‌آید بسیار خوب شخصیت‌پردازی شده است و شاید یکی از به‌یادماندنی‌ترین شخصیت‌های دنیای گیم به شمار رود. همچنین در بازی تعداد زیادی دیالوگ‌های ماندگار وجود دارد و بسیار حرفه‌ای نوشته‌شده‌اند. می‌توان گفت جیسون به‌عنوان شخصیت قهرمان و واس شخصیت ضد-قهرمان بازی است.
جیسون هدفش مشخص است او سعی در انتقام از واس و نجات دوستان خود را دارد و در این راه سختی‌های زیادی می‌کشد. اما داستان به همین سادگی نیست و در ادامه با اتفاقات بسیاری روبه‌رو می‌شویم. شخصیت‌ها و گروه‌های مختلفی را ملاقات می‌کنید که هرکدام نقش خاصی را در داستان ایفا می‌کنند که پیچیدگی داستان را ذره‌ذره بیشتر می‌کند.

 


 


ادامه مطلب

بازی Special Forces Group 2

مشخصات بازی:

نام بازی:Special Forces Group 2

شرکت سازنده:Foge Games

پلفترم: اندروید

سبک بازی: اکشن

 

درباره بازی:

Special Forces Group 2 بازی فوق العاده زیبا، محبوب و سرگرم کننده در سبک بازی های اکشن، تفنگی و شوتر از استودیوی Forge Games برای دستگاه های اندرویدی است که به صورت رایگان در مارکت بزرگ گوگل عرضه شده است و تصمیم گرفته ایم ان را حضور شما دوستداران بازی های تیرانداز اول شخص در زمان واقعی و به صورت سه بعدی (3D) معرفی نماییم! در این بازی شما می توانید در حالت های مختلف به بازی کردن مشغول شوید ؛ در حالت تک نفره ماموریت های چالش برانگیز را پشت سر بگذارید ؛ در حالت چند نفره با دوستان اطراف خود از طریق اتصال وای فای یکی از بهترین بازی های شوتر اندروید را تجربه کنید و یا از میان 5 حالت دیگر Classic,Resurrection,Capture the Flag,Zombie و Bomb به دلخواه یکی را انتخاب نموده و ساعت ها خود را سرگرم سازید! هدف از معرفی این بازی بیشتر مختص به حالت مولتی پلیر آن بود به طوری که در جمع دوستان با اتصال وای فای و بدون هیچ هزینه ای می توانید گوشی ها را به یکدیگر متصل کرده و به صورت چند نفره (تشکیل تیم و مقابل یکدیگر) مشغول به بازی شوید و یکی از زیباترین بازی های سبک شوتر که شباهت زیادی به بازی معروف کانتر دارد را تجربه بکنید. 

 



ادامه مطلب

بازی Call Of Duty Strike Team برای اندروید

ندای وظیفه  تیم اعتصاب

 

مشخصات بازی:
 
نام بازی: ندای وظیفه تیم اعتصاب.
شرکت سازنده:Activation
سبک بازی: اکشن.
 
درباره بازی:
Call of Duty®: Strike Team به فارسی (ندای وظیفه®: تیم اعتصاب) بازی جدید با گرافیکی خیره کننده و خارق العاده در سبک بازی های تیراندازی برای اندروید می باشد که چند ساعت قبل در مارکت اندروید برای فروش قرار داده شد. هم اکنون سال 2020 می باشد؛ در حالی که در میان ابر قدرت های جهان تنش و درگیری ایجاد شده است ؛ ناگهان ارتشی ناشناخته به کشور آمریکا حمله می کند و شما در نقش یک فرمانده ی ارتش وظیفه دارید تا دراین جنگ از کشور دفاع کنید! ماموریت شما این است که رهبری یک تیم عملیات ویژه در یک تلاش جهانی برای از بین بردن دشمنان را بر عهده بگیرید و تجربه ی بهترین و مهیج ترین بازی تیراندازی واقعی را در اندرویدفون خود تجربه کنید! در این بازی فوق العاده زیبا شما می توانید از میان دو حالت مختلف اول شخص و سوم شخص یکی را با دلخواه انتخاب کنید و پا در میدان نبردی کاملا واقعی بگذارید! در حالت کمپین شما می توانید به صورت تک نفره به جنگ دشمنان رفته و با آنان مبارزه کنید و در حالت زنده ماندن باید برای زنده ماندن خود دست به هر کاری بزنید تا بتوانید خود را زنده نگه دارید! این امکان نیز در بازی فراهم گردیده است تا تیم اعضای گروه خود را با سلاح های جدید و زره های مختلف سفارشی سازی کنید. 
 


ادامه مطلب

                                                دانلود بازی قهرمانان جنگ جهانی دوم دوبله فارسی 

                                     Soldiers Heroes Of World War II

 

 

Soldiers Heroes of World War II نسخه فارسی – سربازان قهرمانان جنگ جهانی دوم یک بازی رایانه استراتژی و زمان واقعی مبتنی بر جنگ جهانی دوم می باشد که توسط Best Way توسعه و توسط Codemasters در سال 2004 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این نسخه اولین سری از بازی های Men of War نیز به حساب می آید. بازیکن می تواند کنترل نیروهای آمریکایی، انگلیسی، شوروی یا آلمان را برای نبرد های جنگ جهانی دوم به دست گیرد.



ادامه مطلب

بازی Battlefield 4 برای کامپیوتر

 

مشخصات بازی:

نام:Battlefield 4

سال انتشار:2014

سبک بازی: اکشن

شرکت سازنده:Ea Game

 

داستان بازی: میدان ۴، اولین بازی ویدیویی تیراندازی اول شخص است،  که توسط شرکت الکترونیک آرتز تولید و منتشر شده‌است. این بازی در اکتبر ۲۰۱۳ برای پلی‌استیشن ۳ و ایکس‌باکس ۳۶۰ منتشر شد.

battlefield با استقبال مثبت مواجه شد. به خاطر مد multiplayer، گیم و گرافیک آن مورد تحسین قرار گرفت، اما به خاطر اشتاباهات  اشکالات متعدد آن به نام Ken player به خاطر  و اشکالات متعدد آن مورد انتقاد قرار گرفت. این یک موفقیت تجاری و فروش بیش از ۷ میلیون نسخه بود. 

 




ادامه مطلب

                                                                   بازی Assassin Creed Revelation

 

 

داستان بازی Assassins Creed Revelations Gold Edition چند سال پس از وقایع نسخه Brotherhood رخ می دهد، سال ۱۵۱۱ بعد از میلاد مسیح می باشد و اتزیو که یکی از نوادگان الطایر است در سنی حدود ۵۰ سالگی به سر می برد و دیگر برای خود یک اساسین با تجربه شده است و می تواند هر دشمنی را از پای در آورد. وی به سرزمین آب و اجدادی خود یعنی قسطنطنیه (ترکیه) باز می گردد تا دلیل مرگ الطایر را بیابد، در طول بازی صحنه هایی از جَد خود را مشاهده می کند که یاد آور صحنه هاییست که الطایر در آنجا حضور داشته است. حال در اینجا اتزیو باید با حکومت عثمانی دست و پنجه نرم کند و به جنگ بین اساسین ها و تمپلار ها خاتمه دهد. قلعه اجدادی اساسین ها در این بازه از تاریخ به دست تمپلارهای عثمانی افتاده است و اتزیو نیز کلید فاش شدن تمامی این اتفاقات و چگونگی مرگ الطایر است. از سوی دیگر، داستان دزموند مایلز هم ادامه می یابد، از جایی که او با Hidden Blade خود شخصیت لوسی را به قتل می رساند و همچنین مشتاق است که بداند در گذشته چه اتفاقاتی برای اجدادش افتاده است. 

 

 

 


ادامه مطلب

                                                                                                  بازی Call Of Duty 1 برای کامپیوتر

 

درباره بازی:

بازی Call Of Duty 1 جزو پر فروش ترین ها و محبوب ترین بازی های اکشن محسوب می شود. به همین دلیل صمیم گرفتیم نسخه اول از سری بازی Call Of Duty یا ندای وظیفه را با لینک مستقیم برای دانلود قرار دهیم . این شماره و عنوان آغازگر سری محبوب و قدرتمند بازی Call Of Duty 1 است که جزو پرفروشترین عناوین اکشن محسوب می شود .

بازی Call Of Duty 1  وقایع جنگ جهانی دوم را روایت می کند تا حد زیادی از بازی مدال از افتخار الهام گرفته است اما پس از مدتی کمپانی قدرتمند Activision با نوآوری بسیار سری Call Of Duty را تبدیل به یکی از مهمترین و پرطرفدارترین بازیهای اکشن کرد .

بازی Call Of Duty 1 نسبت به زمان انتشار خود از گرافیک بسیار خوبی برخوردار بود و توانست با روایت و صحنه سازی مناسب از جنگ جهانی دوم به خوبی جای خود را میان بازی های هم سبک خود باز کند .

 

 

 


ادامه مطلب

                                                            بازی Gta San Andreas برای کامپیوتر

 

 

 

پنج سال پیش کارل جانسون از فشارهای زندگی در لس سانتوس ، سن آندریاس فرار کرد … شهری که خود را از مشکلات باند ، مواد مخدر و فساد جدا می کند. جایی که فیلم های سینمایی و میلیونرها تمام تلاش خود را برای جلوگیری از دلالان و باندهای بانکی انجام می دهند. اکنون ، اوایل دهه ۹۰ است. کارل باید به خانه برود. مادرش به قتل رسیده است ، خانواده اش از هم پاشیده و دوستان دوران کودکی او همه به سمت فلاکت پیش می روند. در هنگام بازگشت به محله ، چند زن پلیس فاسد او را برای قتل به زندان می اندازند. CJ مجبور است در سفری که او را در کل ایالت سن آندریاس می گذراند ، برای نجات خانواده خود و کنترل خیابان ها تلاش کند.

 

 


ادامه مطلب

درباره ما

مازند گیم
اینجانب امیر محمد باقی تبار (باقری) در این وبلاگ سعی میکنم که نیاز های شما عزیزان را تامین کنم. آدرس سایت: mazandgame.rozblog.com این وبلاگ دارای اپلیکیشن مجزا میباشد برای دانلود و نصب این اپلیکیشن کافیست که در سمت چب بالای صفحه وبلاگ روی لوگوی اپلیکیشن کلیک کنید و آن را دانلود کنید. اگر میخواهید برای کسب و کار خود یک لوگو داشته باشید میتوانید در قسمت سمت راست بالای صفحه روی آیکون اینستاگرام کلیک کرده و وارد پیج ما شوید (یادتون نره حتما فالومون کنید و به همه معرفی کنید تو سطر بعدی آدرس پیج رو هم مینویسم.) آدرس پیج ما در اینستاگرام:logo_by_amir@