ما را دنبال کنید

جستجوگر

موضوعات

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 78
  • کل نظرات : 4
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 38
  • بازديد ديروز : 20
  • بازديد کننده امروز : 33
  • بازديد کننده ديروز : 18
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل ديروز: 1
  • بازديد هفته : 125
  • بازديد ماه : 543
  • بازديد سال : 3,937
  • بازديد کلي : 34,363
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 18.189.31.109
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

بازی Euro Truck Simulator 2 برای کامپیوتر

 

مشخصات بازی:

نام بازی: Euro Truck Simulator 2

پلفترم: کامپیوتر

سبک بازی: شبیه سازی،رانندگی

شرکت سازنده: SCS Software

 

 

 

درباره بازی:

آیا به رانندگی با وسایل نقلیه بزرگ مانند تریلی علاقه دارید؟ در این مطلب یک بازی در سبک شبیه سازی تریلی و ماشین های باربری جاده ای برای شما آماده کرده ایم.

 

در بازی Euro Truck Simulator شما هدایت تریلی های مختلف را به عهده دارید و باید بارهای خود را به مقصد برسانید.

 

البته این رانندگی، یک رانندگی آسان نیست و شما باید به تمام پارامترهای رانندگی واقعی از جمله آینه ها، میزان سوخت، استفاده از راهنما و فلاشر، سرعت مجاز در جاده ها و... توجه کنید.

 

این بازی قطعا یکی از کاملترین شبیه سازهای رانندگی در کامپیوتر است.



ادامه مطلب

بازی Just Cause 4 برای کامپیوتر

 

مشخصات بازی:

نام بازی: Just Cause 4

پلفترم: کامپیوتر

سبک بازی: اکشن

شرکت سازنده: Avalanche Studios

 

 

درباره بازی:

داستان این قسمت از سری بازی های محبوب Just Cause در کشوری خیالی به نام Solis در آمریکای جنوبی اتفاق میفتد.

 

در این قسمت شخصیت اصلی بازی یعنی Rico Rodriguez میخواهد هرطور شده، حقیقت را درباره گذشته اش بفهمد.

 

در این بازی میتوانید به طور کامل ریکو و تجهیزاتش را شخصی سازی کنید. با لباسی که دارید میتوانید از بخش های بلند شهر بدون محدودیت شیرجه بزنید و در آسمان پرواز کنید.

 

در شرایط آب و هوایی سخت با دشمنانتان بجنگید و امتیاز بیشتری کسب کنید. یکی از ویژگی های این بازی شرایط آب و هوایی آن است. باید هر لحظه انتظار گردبادها و طوفان های همراه با رعد و برق را داشته باشید. در Just Cause 4 سیستم فیزیکی اضافه شده است که تا به حال در بازی های دیگر دیده نشده است. یکی از اهداف مهم شما در بازی این است که یک سازمان پیشرفته نظامی به نام Black Hand را شکست دهید. نقشه ای این بازی 1024 کیلومتر مربع است و شامل بیابان، جنگل های بارانی، کوه های پر از برف و... میشود که تجربه ای جذاب را برای بازیکن به ارمغان میاورد.



ادامه مطلب

بازی Victor 1 برای اندروید

 

مشخصات بازی:

نام بازی: Victor 1

پلفترم: اندروید

وضعیت اینترنت: آفلاین

سبک بازی: فرار،هیجانی

شرکت سازنده: Nekki

 

 

درباره بازی:

گیم پلی Vector ساده  و در عین حال جذاب و گیرا است. شخصیت بازی به صورت خودکار در حال فرار است و تنها کاری که باید بکنید لمس صفحه نمایش برای عبور از موانع یا پریدن است. اگر به جایی برخورد کنید یا با دیرعمل کردن دچار افت سرعت خود شوید توسط ماموری که شما را دنبال می‌کند دستگیر خواهید شد و باید مرحله را از اول آغاز کنید. یکی دیگر از نکات قابل توجه بازی این است که اگر بخواهید مرحله را دوباره از اول آغاز کنید هیچ صفحه بارگذاری یا مکثی را مشاهده نخواهید کرد و بلافاصله وارد معرکه خواهید شد. این بازی به صورت کاملا واقعی با انیمیشن های بی نظیر طراحی شده است و نهایت هیجان را در اسمارت فون شما به ارمغان می آورد ؛ در این بازی شما تا می توانید بدوید از موانع با حرکات پارکوری بگذرید و از بازی لذت ببرید! از ویژگی های این بازی می توان به گیم پلی واقعی ، +30 سطح چالش برانگیز و گرافیک عالی اشاره کرد.

 

 


ادامه مطلب

بازی Just Cause 3 برای کامپیوتر

 

مشخصات بازی:

نام بازی: Just Cause 3

پلفترم: کامپیوتر

سبک بازی: اکشن

شرکت سازنده: Avalanche Studios

 

 

 

درباره بازی:

بازی کامپیوتر Just Cause 3 یکی از بازی های سبک اکشن و ماجرایی است که توسط Avalanche Studios طراحی و ساخته شده و در سال 2015 توسط کمپانی مشهور Square Enix برای پلتفرم PC به بازار عرضه شد.

 

پس از آن که نسخه 2 با استقبال خوبی از طرف گیمرها روبرو شد، کمپانی سازنده تصمیم گرفت تا نسخه بعدی را در یک زمان مناسب رونمایی و روانه بازار کند.

در این نسخه، همراه با شخصیت اصلی بازی، Rico به جزایر مدیترانه سفر خواهیم کرد. جمهوری مدیترانه تحت کنترل وحشیانه ژنرال Di Ravello ، دیکتاتوری که تشنه قدرت است ، اداره میشود.

 

Rico Rodriguez ماموریت دارد تا حکومت ژنرال را هر طور شده از بین ببرد. نقشه بازی دارای بیش از 400 مایل مربع است و آزادی کاملی را برای پلیر به ارمغان آورده است.

 

همانند نسخه های قبل، چتر نجات و Grapple ریکو همراه اوست و این اجازه را به او میدهد تا به ارتفاعات صعود کند البته وسیله جدید هم در این نسخه به نام Wingsuit در اختیار اوست که این امکان را به ریکو میدهد تا از هواپیما بیرون پریده و توسط آن پرواز کند.

 

مجموعه ای از پایگاه های نظامی، بنادر، زندان ها و ایستگاه های پلیس در بازی وجود دارند که در وهله اول برای سرنگونی دیکتاتور، ابتدا باید آنها نابود شوند.

 

گرافیک خیره کننده، وجود بخش آنلاین، وجود طیف گسترده ای از سلاح های انفجاری از جمله شاتگان و لانچر، وجود انواع وسایل نقلیه از جمله جت، هلیکوپتر، قایق، ماشین و دوچرخه تندرو و وجود ماموریت های جذاب و چالش برانگیز تنها بخشی از ویژگی های منحصر به فرد این بازی است.



ادامه مطلب

بازی Brothers in Arms 2 آفلاین برای اندروید

 

مشخصات بازی:

نام بازی: Brothers in Arms 2

پلفترم: اندروید

سبک بازی: اکشن

وضعیت اینترنت: آفلاین

شرکت سازنده: Game Loft

 

 

درباره بازی:

س از معرفی بازی های شگفت انگیز و گرافیکی کمپانی مشهور گیم لافت این بار نیز به درخواست کاربران بازی اچ دی فوق العاده زیبا و هیجان انگیز Brothers In Arms را برای شما دوستداران بازی های اکشن و تفنگی قرار داده ایم که اساس آن همانطور كه ممكن است از اسمش بتوان حدس زد ، بر پایه ی پیش بردن عمليات جنگي به صورت گروهي استوار است! در واقع در اين بازی شما علاوه بر مراقبت از خود ، بايد به فكر ديگر اعضای جوخه‌ خود نيز باشيد! این بازی از محبوب ترین بازی های اول شخص جنگ جهانی می باشد که گرافیک بالا و کیفیت صداگذاری آن بدون شک شما را حیرت زده خواهد کرد.
در بازی فوق شما با یارانتان به جنگ با دشمنان می روید و تک تک همرزمانتان برایتان ارزشی بیش اندازه دارند و مانند یک برادرند، پس باید برای حفظ بقای خود و آن ها و آسیب ندیدن آها نهایت تلاش را کنید چرا که با از دست دادن یکی از آن ها در مراحل بعدی قطعا با مشکلات زیادی مواجه خواهید شد و پیش رفتن بسیار سخت می شود.

 

 


ادامه مطلب

بازی Brothers in Arms 3 آفلاین برای اندروید

 

مشخصات بازی:

نام بازی: Brothers in Arms 3

پلفترم: اندروید

وضعیت اینترت: آفلاین

سبک بازی: اکشن

شرکت سازنده: Game Loft

 

 

درباره بازی:

Brothers in Arms 3 – برادران جنگ 3 نسخه ی سوم از بازی تفنگی و اکشن برادران جنگ از استودیوی بازیسازی پرآوازه ی Gameloft برای دستگاه های اندرویدی است که ورژن جدید آن چند دقیقه پیش به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه گردید و مثل همیشه تصمیم گرفتیم نسخه ی سالم و تست شده آن را برای اولین بار در میان تمامی وبسایت های ایرانی حضور شما کاربران همیشگی فارسرویدی معرفی نماییم! همانند نسخه ی دوم بازی پسران جنگ شما با یک بازی تیراندازی و تفنگی تمام عیار مواجه هستید! همانطور که از اسم بازی می توان حدس زد ، این بازی بر پایه ی پیش بردن عمليات جنگي به صورت گروهي استوار است! در واقع در اين بازی شما علاوه بر مراقبت از خود، بايد به فكر ديگر اعضای جوخه‌ خود نيز باشيد! شما با یارانتان به جنگ با دشمنان می روید و تک تک همرزمانتان برایتان ارزشی بیش اندازه دارند و مانند یک برادرند، پس باید برای حفظ بقای خود و آن ها و آسیب ندیدن آها نهایت تلاش را کنید چرا که با از دست دادن یکی از آن ها در مراحل بعدی قطعا با مشکلات زیادی مواجه خواهید شد و پیش رفتن بسیار سخت می شود! به طور کلی  ۱۲ برادر دارید که هرکدام توانایی های منحصر بفردی داشته و تا ۴ مرحله قابل ارتقا می باشند و بر اساس نوع ماموریت و استراتژیک خود برادرتان را انتخاب می کنید! اگر به بازی های اکشن علاقه مندید به هیچ وجه وقت را تلف نکنید و همین الان بازی پیش رو را دانلود کنید و بدون شک پشیمان نخواهید شد.

 

 


ادامه مطلب

بازی Just Cause 2 برای کامپیوتر

 

مشخصات بازی:

نام بازی: Just Cause 2

پلفترم: کامپیوتر

سبک بازی: اکشن

شرکت سازنده: SQUARE ENIX & Eidos Interactive 

 

 

درباره بازی:

بازی کامپیوتر Just Cause 2 یکی از بازی های سبک اکشن و ماجرایی است که توسط Avalanche طراحی و ساخته شده و در سال 2010 توسط کمپانی های SQUARE ENIX و Eidos Interactive برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است.

 

خود را برای نبردهای سخت و نفس گیر آماده کنید زیرا وارد داستانی هیجان انگیز و پرماجرا شده اید.

 

پس از اتفاقاتی که در نسخه قبلی رخ داد بار دیگر Rico Rodriguez بازگشته است.

 

دوست و مربی او در جزیره Panau ناپدید شده است. حال ریکو در جستجو است و قصد دارد او را بکشد. ولی این کار اصلا ساده نیست زیرا در طول مسیر با مشکلات و نیروهای دشمن روبرو میشوید.

 

اما شما وسیله ای در دست دارید که باعث میشود تا نسبت به سایر دشمنان خود قدرتمندتر باشید. دست چپ شما دارای قلابی است که این امکان را به شما میدهد تا به ماشین ها و ساختمان ها وصل شده و از آنها آویزان شوید و بر جاذبه غلبه کنید.

 

در بازی سلاح ها و تجهیزات مختلفی وجود دارد که هرچه به پیش میروید قادر خواهید بود تا از آنها استفاده کنید.


 

 


ادامه مطلب

بازی eFOOTBALL PES 2020 برای کامپیوتر

 

مشخصات بازی:

نام بازی: eFOOTBALL PES 2020

پلفترم: کامپیوتر

سبک بازی: فوتبال

شرکت سازنده: KONAMI

 

 

درباره بازی:

eFootball PES 2020 بازی جدیدی در سبک ورزشی می باشد که در سال 2019 توسط KONAMI ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. سرانجام پس از مدت‌ها حدس و گمان در رابطه با نسخه جدید بازی پی‌اس، سازندگان این بازی محبوب و دوست‌داشتنی اولین نسخه آن را برای گیمرها منتشر کردند. بازی فوتبال پی‌اس 2020 که این بار با عنوان جدید ای‌فوتبال پی‌اس 2020 (eFootball PES 2020) منتشر شده، یک تجربه جذاب و فوق‌العاده را برای شما دوست‌داران فوتبال به ارمغان خواهد آورد. کمپانی بازی‌سازی کونامی با دارا بودن چند دهه فعالیت جدی در زمینه ساخت بازی ویدیویی، در آستانه آغاز فصل جدید رقابت‌های فوتبالی در لیگ‌های معتبر جهان، عنوان کاملا جدید خود یعنی PES 2020 را روانه بازار کرد. علاقه‌مندان به این سری جذاب و دوست‌داشتنی، هم‌اکنون می‌توانند پی‌اس 2020 را دانلود و از تجربه جذاب و هیجان‌انگیز مسابقات فوتبال در آن لذت ببرند. همانطور که پیش‌تر شاهد بودید، در جریان مطلبی جداگانه تریلر رسمی بازی eFootball PES 2020 را به خدمت شما عزیزان ارائه کردیم. اولین بررسی‌ها حکایت از آن داشت که باری دیگر یک رقیب جدی و حرفه‌ای برای فیفا (FIFA) در راه باشد. گفته می‌شود که نسخه جدید بازی پی‌اس، حرف‌های بسیار زیادی برای گفتن داشته و تفاوت‌های چشم‌گیری در قیاس با عناوین سال‌های قبل دارد. با وجود آنکه بسیاری از منتقدین، بازی فیفا را به پی‌اس ترجیح می‌دهند، ولی باید پذیرفت که این بازی نیز طرفداران سرسخت بسیاری دارد. به عنوان مثال، قابلیت جدید و محبوب ارسال پاس بدون نگاه (از تکنیک‌های ناب روبرتو فرمینیوی برزیلی)، شلیک شوت‌های چرخشی و حرکات روان و واقع‌گرایانه بازیکنان در جای جای زمین از مهم‌ترین خصوصیات چشم‌گیری است که در همان تجربه اول متوجه آن‌ها خواهید شد.

 

 


ادامه مطلب

بازی Pro Evolition Soccer 2017 برای کامپیوتر

 

مشخصات بازی:

نام بازی: Pro Evolition Soccer 2017

پلفترم: کامپیوتر

سبک بازی: فوتبالی

شرکت سازنده: KONAMI

 

درباره بازی:

در ابتدا شروع تجربه Pro Evolition Soccer 2017 اولين چيزي كه به چشم می‌خورد رفتن اين عنوان به سمت شبیه‌سازی واقعي فوتبال است و شما اين موضوع را احساس خواهيد كرد چراکه واکنش‌ها و هوش مصنوعي فردي از بازيكن جداگانه کارشده است و هرکدام تصميمي جداگانه اما منطقي و در راستاي پيروزي تيم می‌گیرند.همچنين شما با شروع هر مسابقه اين موضوع را به‌وضوح خواهيد ديد كه از ترفندي جديد در بازي استفاده‌شده تا شما را بيشتر از قبل تشنه به اين بازي كند.

نکته جالب اين عنوان مشكلي است كه چند سالي است با آن در حال دست‌وپنجه نرم كردن است و در اين نسخه اين موضوع كمي رفع شده است و آن مكانيك و واكنش تماشاچيان و بازيكنان است كه حسي بهتر به شما می‌دهند و مثل يك ربات رفتار نمی‌کنند و شما اين موضوع را از نوع راه رفتن تا دريبل زدن و شوت كردن هر بازيكن کاملاً متوجه خواهيد شد. همچنين شما براي دريبل كردن بازیکنان ديگر کافی است از شُك سمت چپ استفاده كنيد تا همگي را پشت سر بگذاريد، گفتني است كه حتي در اين بخش هم شما شاهد تکنیک‌ها و بهبود عملكرد اين سيستم خواهيد بود و بیش‌ازپیش ترغيب به تهيه آن خواهيد شد.



ادامه مطلب

بازی Sniper Ghost Warrior آنلاین برای اندروید

 

مشخصات بازی:

نام بازی: Sniper Ghst Warrior

شرکت سازنده: Ci Games Sa

 

 

درباره بازی:

Sniper: Ghost Warrior بازی جدید و خارق العاده با گرافیک خیره کننده کنسولی در سبک بازیهای اکشن، تفنگی و اسنایپری از استودیوی CI GAMES SA برای اندروید است که ساعت ها پیش به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شد و باز هم مثل همیشه تصمیم گرفتیم همزمان با انتشار و برای اولین بار در ایران ان را حضور شما دوستداران بازیهای اسنایپری معرفی کنیم و برای بار دیگر به وحدتان بیاوریم! در بازی Sniper: Ghost Warrior بیش از 200 ماموریت خاص و چالش آور انتظار شما را می کشد! در بازی Sniper: Ghost Warrior شما ماموریت خود را برای از بین بردن دشمنان در 6 مکان خیره کننده آغاز می کنید و باید با شلیک های پشت سر هم به سمت دشمنان، ان ها را سرنگون کنید و یکی از خاص ترین بازیهای اسنایپری را تجربه کنید! طیف گسترده ای از سلاح های قدرتمند در دسترس شماست که با ان ها به سمت دشمنان شلیک کنید، امکان ارتقای سلاح ها نیز وجود دارد و با پیشروی و جمع آوری امتیاز قادرید علاوه بر ارتقای سلاح خود، سلاح های قوی تری را خریداری کنید! اگر از علاقه مندان به بازیهای تفنگی و اسنایپری هستید که علاوه بر دارا بودن گرافیک خارق العاده دارای گیم پلی اعتیاداور با +15 ساعت ساخت باشد به هیچ وجه Sniper: Ghost Warrior را از دست ندهید.

 

 

 


ادامه مطلب

درباره ما

مازند گیم
اینجانب امیر محمد باقی تبار (باقری) در این وبلاگ سعی میکنم که نیاز های شما عزیزان را تامین کنم. آدرس سایت: mazandgame.rozblog.com این وبلاگ دارای اپلیکیشن مجزا میباشد برای دانلود و نصب این اپلیکیشن کافیست که در سمت چب بالای صفحه وبلاگ روی لوگوی اپلیکیشن کلیک کنید و آن را دانلود کنید. اگر میخواهید برای کسب و کار خود یک لوگو داشته باشید میتوانید در قسمت سمت راست بالای صفحه روی آیکون اینستاگرام کلیک کرده و وارد پیج ما شوید (یادتون نره حتما فالومون کنید و به همه معرفی کنید تو سطر بعدی آدرس پیج رو هم مینویسم.) آدرس پیج ما در اینستاگرام:logo_by_amir@