ما را دنبال کنید

جستجوگر

موضوعات

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 78
  • کل نظرات : 4
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 24
  • بازديد ديروز : 20
  • بازديد کننده امروز : 20
  • بازديد کننده ديروز : 18
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل ديروز: 1
  • بازديد هفته : 111
  • بازديد ماه : 529
  • بازديد سال : 3,923
  • بازديد کلي : 34,349
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 3.22.224.16
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

بازی Call Of Duty 5 نسخه فارسی  برای کامپیوتر

 

مشخصات بازی:

نام بازی: Call Of Duty 5

پلفترم: کامپیوتر

سبک بازی: اکشن

شرکت سازنده: Activision

 

درباره بازی:

Call Of Duty World At War کال آف دیوتی 5 بازی محبوبی در سبک اکشن می باشد که در سال 2008 توسط Treyarch ساخته و توسط Activision برای کامپیوتر عرضه شده است. سری بازی های کال آف دیوتی بازگشته اند ! عنوان محبوب و موفق کال آف دیوتی 5 ، پس از نسخهCall Of Duty 4 و مبتنی بر همین موتور بازی سازی عرضه گردیده است. بازی ندای وظیفه 5 با عنوان جهان در جنگ ، شما را در حال و هوای جنگ هایی بی پایان از حال و هوای جنگ های جهانی دوم قرار می دهد که تاکنون مشابه آن را تجربه نکرده باشید. دشمنانی منحصر به فرد و تنوع مبارزات ، در جای جای گیم پلی این بازی به چشم می آید. پلیرها در این بازی ضمن اتحاد باهمدیگر ، می بایست در یکی از پرتنش ترین صحنه ها و دلخراش ترین نبردهای تاریخ جنگ جهانی دوم نقش آفرینی نمایند.

هیچ چیز نمی تواند یک سرباز را از دفاع کردن از سرزمین های وطنش بازدارد ! در کال آف دیوتی 5 نیز شما در نقش یک تفنگدار دریایی و سرباز وظیفه روسی نقش آفرینی می کنید که سناریوهای مختلفی را در مکان هایی همچون اقیانوس آرام و جای جای اروپا در سال های جنگ جهانی دوم تجربه خواهید کرد. نبرد با نیروهای از جان گذشته ی ژاپنی و سربازان آلمان نازی از جمله مهم ترین اهداف نیروهای شما در این بازی رایانه ای است.محیطی شگفت انگیز و شبیه سازی انواع جزئیات وسایل جنگی در طول نبردهای تاریخی جنگ جهانی دوم از جمله مهم ترین ویژگی هایی است که در کال آف دیوتی 5 به چشم می خورند.


ادامه مطلب

بازی Call Of Duty 4 نسخه فارسی برای کامپیوتر

 

مشخصات بازی:

نام بازی: Call Of Duty 4

پلفترم: کامپیوتر

سبک بازی: اکشن

شرکت سازنده: Activision

 

درباره بازی:

بازی کالاف دیوتی 4 (ندای وظیفه ۴: جنگاوری نوین) یا Call of Duty: Modern Warfare یک بازی ویدیویی اول شخص و اولین ندای وظیفه است که از صحنه جنگ جهانی دوم جدا می‌شود و در دنیای مدرن قرار می‌گیرد. این بازی در ۱۲ آوریل ۲۰۰۷ معرفی و در ۵ نوامبر ۲۰۰۷ منتشر شد. ندای وظیفه ۴ توسط اکتیویژن منتشر و توسط اینفینتی وارد توسعه داده شد، و در سیستم عامل ویندوز در دسترس است.

 

 


ادامه مطلب

بازی Call Of Duty 2 برای کامپیوتر

 

مشخصات بازی:

نام بازی: Call Of Duty 2

پلفترم: کامپیوتر

سبک بازی: اکشن

شرکت سازنده: Activision

 

درباره بازی:

Call Of Duty 2 بازی محبوبی در سبک اکشن میباشد که توسط Infinity Ward ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است.

 

در بازی Call Of Duty 2 ، شاهد نگاهی نزدیک به جان فشانی های سربازان در طول نبردهای جنگ جهانی دوم هستیم.

 

بازی کال آف دیوتی 2 تنش های نظامی را به اوج خود رساند و رویدادهای جنگی را بسیار واقعی تر از قبل به تصویر کشید.

 

نسخه دوم بازی ندای وظیفه، با بهره گیری از موتور گرافیکی COD2 ، جلوه های گرافیکی خارق العاده ای را به تصویر کشید به گونه ای که یک بازی کامپیوتری با این گرافیک در دوره خود را میتوان یک شاهکار به شمار آورد.

 



ادامه مطلب

بازی Call Of Duty 3 برای کامپیوتر

 

مشخصات بازی:

نام بازی: Call Of Duty 3

پلفترم: کامپیوتر

سبک بازی: اکشن

شرکت سازنده: Ativision

 

درباره بازی:

Call of Duty 3 – ندای وظیفه 3 یک بازی ویدیویی اکشن اول شخص می باشد که توسط Treyarch طراحی و توسط Activision در سال 2006 برای پلی استیشن 2 و ایکس باکس 360 منتشر شد. امروز در وب سایت ایرانی دیتا نسخه PC را برای شما کاربران گرامی قرار دادیم. این مجموعه سومین قسمت از سری بازی های Call of Duty (کال اف دیوتی) می باشد. این بازی در دو نسخه Single-player و Multiplayer منتشر شد.

 

 

 


ادامه مطلب

بازی Gta Liberty City برای کامپیوتر

 

مشخصات بازی:

نام بازی: Gta Liberty City 

پلفترم: کامپیوتر

سبک بازی: ویدیویی،اکشن

شرکت سازنده: Rockstar Game

 

درباره بازی:

Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City، یا اپیزود‌هایی از لیبرتی سیتی یک عنوان مستقل از بازی GTA IV می‌باشد که در سال ۲۰۰۹ توسط کمپانی Rockstar North توسعه، و بوسیله Rockstar Games، برای ایکس باکس ۳۶۰، پی اس ۳ و ویندوز منتشر شده‌است. این نسخه دو اپیزود از بازی GTA IV، با نام Damned and Lost و Ballad of gay tony را در قالب یک مجموعه برای شما عزیزان فراهم می‌کند.

در اپیزود Ballad of gay tony، کاراکتر اصلی بازی یک فرد دومینیکایی به نام لوئیز لوپز است که در شهر لیبرتی سیتی سکونت دارد. فرناندو لوپز، به عنوان مباشر برای فردی به نام آنتونی پرینس کار می‌کند که به گی تونی شهرت دارد. گی تونی صاحب تعداد زیادی باشگاه در آمریکا است. داستان بازی از این قرار است که گی تونی و لوئیز لوپز در ماجرای دزدیدن الماس‌های چند میلیون دلاری درگیر می‌شوند که فرد دیگری به نام ری بولگارین به دنبال آن الماس‌ها است، ری بولگارین بر خلاف دوستی که با لوئیز و گی تونی دارد به انها خیانت می‌کند و…


ادامه مطلب

بازی Mafia 2 برای کامپیوتر

 

مشخصات بازی:

نام بازی: Mafia 2

پلفترم: کامپیوتر

سبک بازی: ویدیویی،اکشن

شرکت سازنده: 2K Game

 

داستان بازی:

داستان بازی Mafia II از جایی شروع می‌شود که ویتو از جنگ جهانی دوم به خانه بازگشته است. ویتو اولین کسی نبود که مجبور بود بین رفتن به زندان یا جنگ یکی را انتخاب کند و به مانند خیلی‌های دیگر، جنگ انتخاب او بود. حتی تاوانی مثل حضور اجباری در جنگ جهانی دوم هم نتوانست ویتو را به مسیر یک زندگی سالم بازگرداند و به محض بازگشت به آمریکا به همراه دوستش جو یک بار دیگر قانون‌شکنی‌های این دو از سر گرفته شد. البته بدهی سنگین پدر ویتو هم در مسیر زندگی ویتو بی‌تاثیر نبود. او بعد از زخمی شدن در جنگ و مدتی را در بیمارستان ارتش گذراندن در حالی به شهرش بازگشت که پدرش دو هزار دلار بدهی بالا آورده بود. برای جبران این بدهی سنگین، ویتو مجبور بود یک بار دیگر در کنار جو به کار قبلی‌اش بازگردد که با کار کردن برای مردی به نام Mike Bruski که ماشین‌های دزدیده شده را می‌خرید، آغاز شد. داستان بازی Mafia II خیلی بیشتر از داستان پسر جوان و خوش‌تیپی است که دوست دارد ثروتمند باشد.


ادامه مطلب

بازی Gta IV برای کامپیوتر

 

مشخصات بازی:

نام بازی: Gta iv 

پلفترم: کامپیوتر

سبک بازی: ویدویی،اکشن

شرکت سازنده: Rockstar Game

 

درباره بازی:

اتومبیل‌دزدی بزرگ ۴ (به انگلیسی: Grand Theft Auto IV) یک بازی رایانه‌ای جهان باز به سبک اکشن ماجراجویی که توسط راک‌استار نرث ساخته شده و راک‌استار گیمز آن را در تاریخ 29 آوریل ۲۰۰۸ در آمریکای شمالی برای کنسول‌های بازی پلی‌استیشن ۳ و اکس‌باکس ۳۶۰، و ۲ دسامبر ۲۰۰۸ برای مایکروسافت ویندوز عرضه کرده‌است. این یازدهمین قسمت در سری بازی‌های اتومبیل دزدی بزرگ است. این اولین بازی در مجموعه دزدی بزرگ است که هم‌زمان برای دو کنسول ایکس‌باکس و پلی‌استیشن عرضه شده‌است. یک مضمون اضافی، انحصاراً برای اکس‌باکس ۳۶۰ نیز به بازار عرضه شده‌است. مایکروسافت رسماً اعلام کرده بود که با راک‌استار گیمز یک پیمان راهبردی در رابطه با حقوق این مضمون اضافی در مورد اکس باکس لایو آن‌ها در رخداد X۰۶ برقرار کرده‌است. بازی یک بار دیگر در شهر دوباره طراحی شده لیبرتی سیتی که از روی شهر نیویورک ساخته شده بود و الان بیش از شماره‌های قبل به آن شبیه است.

 

 

 


ادامه مطلب

بازی Far Cry 2 برای کامپیوتر

 

 

مشخصات بازی:

نام بازی: Far Cry 2 

پلفترم: کامپیوتر

شرکت سازنده: Ubisoft

 

درباره بازی:

سری فارکرای (FarCry)، با انتشار نسخه اول در سال ۲۰۰۴ و بازخوردهای خوب منتقدها، در کنار فروش خیره کننده‌ای که داشت، توانست جان تازه ای به سبک تیراندازی اول شخص (First-person Shooter) ببخشد. شاید کمی اغراق آمیز باشد که نسخه اول از سری فارکرای را یک انقلاب بخوانیم. با معرفی شدن بازی Far Cry 2 و بازگشت امیدها برای دیدن یک بازی زیبای دیگر، که این بار دست پخت یوبی سافتِ خلاقِ آن سال ها بود، همه در انتظار یک بازی زیبا ماندیم. بازی Far Cry 2 در افریقا جریان داشت و قرار بود همچنان ریشه های تاکتیکی‌اش را حفظ کند.

باید گفت که خوشبختانه، یوبی سافت به قول هایش عمل کرد و یک بازی زیبا تحویلمان داد. بازی‌ای که روایتگر ماجرای یک مزدور (از میان ۹ شخصیت قابل انتخاب) بود که از سوی سازمانی استخدام شده و به افریقا فرستاده شده بود تا دلال بزرگ اسلحه یعنی جاکال (jackal) را کشته و کسب و کارش را از بین ببرد. 

 

 


ادامه مطلب

  بازی Far Cry 5 برای کامپپیوتر

 

 

مشخصات بازی:

نام بازی: Far Cry 5

پلفترم: کامپیوتر

شرکت سازنده: Ubisoft

 

درباره بازی:

در جدیدترین نسخه بازی شما قادر به تغییر شکل و شمایل شخصیت اصلی بازی خواهید بود و می‌توانید هر چه دوست دارید را تن او کنید. مکانیسم تیراندازی بازی تغییر کرده است و از این بعد دست بازتری در نبردهای نزدیک و تن‌به‌تن خواهید داشت. این بازی اثر جهان باز عظیمی است که در هر گوشه‌ی آن، چیز تازه‌ای قرارگرفته و هوش مصنوعی دشمنانش، بسیار واقعی‌تر از تمام بازی‌های قبلی مجموعه به نظر می‌رسد. در چنین جهان بزرگی، به گفته‌ی سازندگان بازی تقریباً می‌توانید به شکلی بی‌پایان، به جست‌وجو و انجام دادن کارهای مختلف بپردازید؛ از ماهی گرفتن و گشت‌وگذار وسط طبیعت بزرگ نقشه برای استراحت کردن مابین مراحل اصلی قصه گرفته تا انجام دادن مراحل فرعی جذابی که سبب می‌شوند در Far Cry 5، پیشرفت بیشتری داشته باشید. 

 

 


ادامه مطلب

بازی Far Cry 4 برای کامپیوتر

 

 

مشخصات بازی:

نام بازی: Far Cry 4

پلفترم: کامپیوتر

سازنده: Ea Dice

ناشر: Electronic Arts

 

درباره بازی:

 

یکی از ارزشمندترین و جذاب ترین فرنچایز های شرکت Ubisoft که تا به امروز طرفداران زیادی را به دست آورده و روز به روز نیز به علاقه مندانش اضافه می شود ، فرنچایز Far Cry می باشد. یکی از بهترین ویژگی این فرنچایز، پیشرفت غیرقابل انکار آن می باشد. قطعا همه این نکته را قبول دارند که در این فرنچایز، نسخه به نسخه شاهد تغییرات گوناگونی هستیم که تمامی این تغییرات باعث پیشرفت این فرنچایز شده است. داستان بازی Far Cry 4 در مورد پسر جوانی به نام Ajay Ghale است، مادر Ajay هنگام مرگ از او می خواهد که خاکسترش را در سرزمین مادری اش پخش کند. Ajay برای برآورده کردن این آرزو پا به سرزمینی خطرناک می گذارد. Kyrat که کشوری در دامنه رشته کوه های هیمالیا محسوب می شود، توسط حاکمی مستبد و خودخواه به نام Pagan Min اداره می شود.

 

 


ادامه مطلب

درباره ما

مازند گیم
اینجانب امیر محمد باقی تبار (باقری) در این وبلاگ سعی میکنم که نیاز های شما عزیزان را تامین کنم. آدرس سایت: mazandgame.rozblog.com این وبلاگ دارای اپلیکیشن مجزا میباشد برای دانلود و نصب این اپلیکیشن کافیست که در سمت چب بالای صفحه وبلاگ روی لوگوی اپلیکیشن کلیک کنید و آن را دانلود کنید. اگر میخواهید برای کسب و کار خود یک لوگو داشته باشید میتوانید در قسمت سمت راست بالای صفحه روی آیکون اینستاگرام کلیک کرده و وارد پیج ما شوید (یادتون نره حتما فالومون کنید و به همه معرفی کنید تو سطر بعدی آدرس پیج رو هم مینویسم.) آدرس پیج ما در اینستاگرام:logo_by_amir@